Jos olet osallistumassa talkoisiin Gustavsvärniin tai Märketille tulevana kautena, etkä ole aiemmin ollut, pitää sinun osallistua talkooinfotilaisuuteen ennen talkoisiin osallistumistasi. Infossa käydään läpi talkoisiin liityvät perusasiat ja samalla on mahdollisuus esittää kysymyksiä talkoovastaaville kasvotusten.

Torstaina 4.4. klo 18 Pasilassa, Helsingissä (Pasilanraitio 5, 4.krs, tapaaminen katutason aulassa) pidetään talkooinfo Gustun ja/tai Märketin talkoisiin ensikertaa osallistuville.

Myös Majakkaseuran kevätkokouksen yhteydessä 27.4.2019 pidetään talkooinfotilaisuus. Kevätkokous pidetään Hämeen Suojassa, osoitteessa Palokunnankatu 12, Hämeenlinna. Talkooinfo järjestetään kevätkokouksen jälkeen n. klo 15.30. Lue kevätkokouksesta ja oheisohjelmasta jäsensivuilta.

Lisätietoja talkoista ja infotilaisuuksista voi kysyä talkoovastaavilta.
Märketin talkoovastaavat, Teppo ja Tipe: market.talkoot(at)majakkaseura.fi
Gustavsvärnin talkoovastaavat, Jake ja Veera: gustu.talkoot(at)majakkaseura.fi