Uusien jäsenten retki Gustavsvärnille 19.6.-20.6.2021

Tervetuloa tutustumaan Majakkaseuran hallinnoimaan Gustavsvärnin majakka- ja linnoitussaareen! Retki on pääasiassa tarkoitettu uusille jäsenille, mutta kaikki Majakkaseuran jäsenet ovat tervetulleita mukaan. Retki on oivallinen mahdollisuus myös talkoolaisille päästä tutustumaan Gustuun etukäteen ennen talkooviikon alkua!

Retkipäivät ovat lauantai 19.6. ja sunnuntai 20.6.2021. Retket on suunniteltu puolen päivän retkiksi. Lisätietoa saat ilmoittautumislomakkeelta sekä Gustavasvärnin talkoovastaavilta (gustu.talkoot@majakkaseura.fi).

Ilmoittaudu jäsenretkelle TÄÄLLÄ!

Saat vahvistuksen retkelle pääsystä noin kolme viikkoa ennen retkeä. Tämän jälkeen lähetämme laskun, jonka maksamalla vahvistat osallistumisesi retkelle sitovasti. Estymisen sattuessa emme valitettavasti voi palauttaa osallistumismaksua lukuunottamatta esimerkiksi sairastapauksia. Ilmoitathan talkoovastaaville mikäli et pystykään osallistumaan retkelle.