Miksi?

Majakkaseuran jäsenenä tuet Suomen majakoiden ja pookien säilyttämistä ja kunnostamista: jäsenmaksutuloilla rahoitetaan uhanalaisten merikohteiden säilyttämistä. Voit myös osallistua halutessasi majakkataloisiin ja kunnostusprojekteihin tai muihin vireillä oleviin hankkeisiimme. Seuran jäsenenä pääset majakkaretkillemme ja pystyt ostamaan joitakin tuotteitamme alennuksella. Osa tuotteista on vain seuran jäsenten saatavilla.

Jäsenmaksu

Vuosittainen Majakkaseuran jäsenmaksu on 20,00 euroa. Jäsenmaksutulot ovat Majakkaseuralle ensisijaisen tärkeitä, sillä niillä pyöritetään majakkaseuran toimintaa.

Miten jäseneksi?

• Majakkaseuran jäseneksi haetaan täyttämällä alareunasta löytyvä jäsenhakemus, joka avautuu alla olevasta liity jäseneksi -painikkeesta. Hakemus kannattaa täyttää huolella. Sähköpostiosoitteesi on erittäin tärkeä. Kaikki jäsenpostimme toimitetaan sähköpostitse.
  • Arvostamme myös vapaaseen kommenttikenttään kirjoittamiasi kiinnostuksenkohteitasi ja erikoisosaamistasi, sillä niiden avulla meille selviää, mikä juuri sinulle jäsenenä on Majakkaseuran toiminnassa tärkeää.

Hakemuksen täyttämisen jälkeen

• Jäsenhakemus käsitellään aina yhdistyslain mukaisesti hallituksen kokouksissa, joita on noin kerran kuukaudessa
  • Kokouksen jälkeen saat sähköpostiisi jäsensihteerin viestin, jossa sinut toivotetaan tervetulleeksi Majakkaseuraan
  • Kun olet maksanut liittymisvuoden jäsenmaksun viestin ohjeiden mukaisesti, tulet täysivaltaiseksi jäseneksi.
  • Jäsenmaksun maksamisen jälkeen alat saada seuran jäsentiedotteita, joissa kerrotaan ajankohtaisista asioista.
  • Jos jäsenmaksusi on maksamatta pitkään, hakemuksesi raukeaa ja jäsentiedotteet lakkaavat tulemasta.

Jäsenpostia lähetetään noin kerran kuussa

Pidäthän huolen siitä, että sähköpostilaatikossasi on tilaa uusille viesteille. Meillä ei valitettavasti ole resursseja selvitellä vastaanottajan sähköpostiohjelmista johtuvia mahdollisia ongelmatilanteita. Yleisin syy siihen, ettei jäsentiedote saavuta vastaanottajaa, on vastaanottajan sähköpostiohjelman roskapostifiltterit: ongelmatilanteessa kurkista aina ensin siis roskapostilaatikkoosi.

Mikäli et löydä roskapostistasikaan jäsentiedotteita, otathan yhteyttä majakkasihteeriin: majakkasihteeri(at)majakkaseura.fi.

Liity Majakkaseuran jäseneksi täyttämällä alla oleva lomake

(Jos lomake ei näy oikein, klikkaa tästä linkistä

Yhteystietojen muutokset (osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero, sukunimi) voit ilmoittaa nettilomakkeella.